Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aksi2 "bertuah" si Irfan

antara aksi2 bertuah irfan kat rmh...
malas nak citer panjang..
korang layan jelah gmbar ek..

gmbar 1...

keadaan asal...si rambu ramba yg cantik terpasang dihujung table runner..

skali..
mama syfqah terkejut bila dapati ada benda2 bersepah kat bwh meja..
lepas di kutip n kumpulkan atas meja.. inilah bendalahnyer..

 aku rasa mcm nak sakit jiwa kejap....


  keadaan hujung table runner skrg..

note: entah bila aku leh nak pasang balik bendalah ni...
dulu pernah skali si kecik ni gi tarik mcm ni jugak..
dlm tempoh 10 minit aku dah pasang balik..
kali ni dah seminggu... rambu ramba tu atas meja tu..
entah bila nak pasangkan balik...

arggggggH! irfan....!
mama GIGIT hidung kamu kang!!!!
grrrrrrr!

5 comments:

lydzar said...

dia nmpk rambu2 ni menarik kot. tu yg dia tarik2 sampai habis

mummy_ayu said...

abis dikerjakan ...sabar je la...

✿....rossa alina....✿ said...

HAHAHAHA..SABO JE LA..MESTI DIER SKE YG GANTUNG2 TU..TU YG TARIK2 JE..HAHAHA..

NzA said...

hi.hi.hi...sabo jelh..boleh bygkan tngan comel + gebuz irfan dok cabut bnde alah tu satu prsatu.....

MamaYatie said...

nak gelak pun ada..kesian pun ada..gitulah ada anak kecik kan ila

Related Posts with Thumbnails