Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cite bukak posa...2-3hari lepas

aku kan...
mmgxde mood sgt nak citer bab mkn
tp ada la amik gmbar sikit
baik aku kongsi..
rugi lak bila dah snap tp xpublish kan...

ari khamis..
buka posa mkn sup telur + soon dan  telur dadar je..
hubby call mlm tu tnya kami mkn pe..
aku siap tipu kasi dia terliur kunun kata aku siap goreng ikan la..
masak sambal sardin la... sayur campur la..
ala saje tipu sbb aku kesian kat dia dgr dia mkn megi dgn kuih je..
xlalu mkn mknn kat sarawakyg mahal tu..
entah leh caya ke idok...

ari jumaat aku gi pasar ramadhan...
xlalu masak dah...bl nasik lemak ayam goreng berempah..
kuih 3 bijik & ayam goreng Uncle Bob jiran depan rmh bisness...


puas aku mkn ayam aritu...

ari sabtu..
mak pak mertua blnja 1 family buka puasa kat felda..
kat dewan perdana Felda..
kat sini mkn puas la... kaw2 punyer...
siap mlm tu tido rmh mak mertua..

mlm smlm...aku masih mood berPARAM..
aku bl mknn byk sikit..
nasi ayam goreng berempah, roti john, kuih karipap, laksam & sata...
semua xsedap..
tp leh la dimkn...

mkn mlm smlm...

arini??
xtau nak mkn pe... mungkin mood PARAM lg kot..
hubby pun br je inject duit blnja mkn utk 3 minggu berikutnyer..
dia suruh belanja mkn je..jgn bl benda lain..
xkasi bini dia penat2 masak..
so.. mari membeli belah maknn smpai jg gemoks ye...haha

gmbar mkn2 kat felda aritu

kami ber tiga

 antara makanan yg ado...
xkosa aku nak snap semua...haha


aksi kanak2 ribena 2 org tu...

8 comments:

lydzar said...

bagus la akak ni. hubby takdek pon boleh gak g tidur umah mertua kan hehehhe

Dilla Ady said...

dilla kalu hubby takde mmg jawabnye masak sendiri jek la kt umah..huhuhu

tak reti nk gi bazar sorang2..huhuhu

Farra Dhelina said...

eh ayam gunting!.. sy pun ade entry ayam gunting ni kak..ptg nnti publish..suka sgt aym tu..teringin betul nak buka ayam gunting hr ni hehe

Nadra Farissa said...

ilah... i hope if u need any help ke ape ke... just let me know k... bukan jauh pun rumah2 kami ni... :) call if u need anything k.. take care!!

Iela Fazielah said...

lydzar: kalau xde mertua akak... haru biru hidup akak ms hubby akak xde... lg pun anak2 akak mmg rapat dgn nenek dia... lg pun tido rmh dia dah biasa... dok rmh sendiri je pun boring

Iela Fazielah said...

dilla: mm penat bwk anak2 gi PARAM..lebih2 irfan tu kena dokong je.. tp nak wat camne.. nak masak pun letih...pastu terbuang

Iela Fazielah said...

farra: kamu panggil ayam gunting?? kelakar la bunyik dia..tp mmg sedapkan>>> akak suka mkn..tp tulah...RM5 tu...n agak berminyak...mkn panas2 best

Iela Fazielah said...

nadra farissa: tq dear...insyaallah..ada papehal i call u...rs ok lg kot..cuma keboringan tahap gaban..

Related Posts with Thumbnails