Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

lampu lip lap penyeri ramadhan terakhir...

salam 18 ramadhan korang..
sory..pg ni aku amat kelamkabut...
sesuatu berlaku..
tp dlm ms yg sama.... org di sana mengkhabarkan berita paling gumbira...
syukur alhamdullah...

ok..nak citer sikit pasal menyambut hari2 terakhir ramadahn...
w/pun tanpa si dia disisi..
kami anak beranak masih menikmati hidup dgn gumbira...
hehe

org pasang lilin kami pasang lampu lip lap..

beli murah2 punyer je...
rm 10.90.... tp siap lagu raya lg tu...


gigih daku gi bl kat jusco ari selasa lepas..
pastu gigih jugak aku dok memanjat pasang bendalah ni...

hasilnyer...


abaikan rupa dia yg xbape centre... tangga xde 
yg fenting.... lip lap2 tu...

yg penting skrg... aku xsabar nak tunggu si dia balik..
bkn nak tunggu raya yg tiba...
bendalah ni semua sekadar mengubat jiwa yg lara...

5 comments:

sall said...

sabo2...dah jumpa jgn gelojoh tau dik hehehehe....

zailamohamad said...

zaila pun dok planning nak pasang lampu liplap ni tp kn tunggu che abg yg buatkan sebab kalo diri sendiri yg buat, rasanya xterbuat;P

- dieyana - said...

wah lip lap lip lap menyambut si dia pulang. bagus2....moga lebih2 ceria dgn kepulangan si dia nanti....;-))

MamaYatie said...

meriah2x..i like!

lambat lagi ker cik abg balik?

damien said...

insyaallah 1st raya dapat balik kot

Related Posts with Thumbnails