Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

misi memakan makanan yg ada rasa masam2...

dah kat 2 minggu ni aku  perasan..
asal beli je makanan mesti nak bl mknn yg masam2...
mcm laksa... kat 4 hari berturut2 mkn laksa



murtabak dgn kuah cuka + bawang 


makan tomyam kat kedai tomyam..



smlm.. bl kerabu mangga mkn dgn nasi panas...hoiyo! terangkat!


terbaek ooo...
sblm tu mkn megi asam laksa...wah..terangkat!




arini nak mkn burger la..
tp nak ada jeruk tu... gi kat subway ok gak kan???
suruh dia letak jeruk timun tu byk2..


emmmmmm! meleleh pulak air liur ni...
dgn buah kedondong..wah...tangkap lentuk terus





p/s: gmabr semua ai google jek...hehe

arini n3 makan yg kecur2 air liur...
nak mkn lagi semua tu kat atas!

7 comments:

- dieyana - said...

alamak, makan masam2?? heheheh..apakah....ermmmm....;-))

Ijah EmoTemo said...

laksa tu yg meleleh! hihi

Iela Fazielah said...

-dieyana-: apakah???haha.... tekak ni mmg nak yg mcm ni je... lazat n sedap bila dpt mkn...

Iela Fazielah said...

ijah: laksa mmg membangkitkan selera.... kang ada yg bl lg ni kang

* NaNa* said...

wah...selera msam jer..ke syafiqah n irfan nak dpt adik lg..hehehe...kalu betul taniah la..kalu salah...biasa la hawa nafsu bulan posa niekan..nak yg sedap2 jer nampak...

damien said...

hehhehehehheheheh.

.:nhalilah:. said...

Erkkkk... apakah?? ada kaitan ke suka makan masan dengan cerita tergempar???

Related Posts with Thumbnails