Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

weekend yg menenangkan...

sabtu n ahad lepas..
berelex2 di rumah x ke mana2 lansung..
bkn xde jemputan...ada.. tp badan ni rasa xleh nak drive ke mana2 dah..
mlm2 jumaat akak aku call mewakili pihak mak kat sentul tanya khabar..
ayat kedua dia tanya.."ko tak blik sentul ke?? mak ajak berbuka sama n bersahur.."
alahai... sayu aku dgr ayat along ckp..
dgn sayu jugak aku jwb..
insyaallah... kalau aku larat aku balik..
aku xlarat nak drive...
n serius.. pinggang n tulang blkg aku rasa sakit....
sbbnyer.,,,aku STRESS...

kalau korang nak tau..
last week aku rasa aku mcm drive xberhenti2..
kena lak ari khamis aku kena bw syfqah ke Hospital Serdang utk follow up..
pastu irfan lak batuk xhenti2...
pun..berulang bwk irfan ke klinik n hantar blk semula ke nursery..
tu xcampur hantar anak2 pepagi berpusing2..balik keje pun sama..
jemput diaorg..dgn jln jem lg bln posa ni kat area rmh
dulu tugas aku antar syfqah je... irfan hubby yg antar & jemput..
skrg... dah kat 1 bln aku buat keje sorang2...

pastu.. sabtu pagi...
mak mertua pulak call...ajak bukak posa sesama kat rmh dia sg. besi..
alasan yg sama aku bg...
mintak maaf sgt2 pada ibu n mak... 
mmg anak menantu mu ini kepenatan...
aku rasa kalau aku drive jugak...aku muntah2..serius weh..aku xtipu..

so..last 2 days..aku mmg dok terperuk kat rmh..
ari sabtu bergolek sakan dgn anak2...
n mendenar luahan org kat sana yg mungkin xdpt balik raya...
sedih oo....
dgr luahan org kat sana yg xmerasa bonus dr company dia..
sian hubby...
well... nak buat camne... kat sini pun merana..huhu..

ari ahad pun sama... dok rmh..
kemas rmh... pastu tghari tido...
kunun nak gi alamanda nak bl kasut syfqh... berkubur 
syfqah smapai ckp..mama tipu kata nak bw jln...tp xbw...
sian anak mama

nnt aku tunjuk aktiviti mkn2 aku anak2 beranak ea..
aktiviti org malas nak drive... msk n mkn ape yg ada dlm pet ais je
huhu...
salam ari isnin petang korang...

2 comments:

Nadra Farissa said...

sabo ek dear... i mmg tak dpt bayangkan... sedihnyer kalo hubby tak beraye same... so take care ya..

Iela Fazielah said...

nadra farissa: mmg sedih... n tq farah.. doakan dia dpt balik raya ni

Related Posts with Thumbnails