Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Barang yang ditunggu telah tiba

Al-kisah...
mungkin ada yg tertanya2... nape la call ilah Fazilah ni asyik la xdpt..
xpun hp xberjawab???
meh aku bg tau nape xberjawab or xdpt...

al-kisahnyer...
kan aritu aku gi Bintulu ms raya keduakan?
ok.... semua nyer berjalan lancar...
then aku balik ari jumaat... raya ke 4..
ceritanyer... masa nak balik..
aku sudah tertinggal hanpon ku kat bilik hotel en. hubby...

nak kata aku kelam kabut..idokle..
semua pasal aku nak terkucil ms nak balik tu...
aku keluarkan h/p dr poket seluar jeans... letak atas sink toilet..
lepas tu boleh lupa...

aku perasan h/p xde pun bila dah samapi airport...
hubby mmg membebel2 giler2 kat aku...
well nak watcamne... nak patah balik airport Bintulu dgn pekan jauh ooo...
kat 1/2jam perjalanan... so...solutionnyer..
aku pinjam h/p hubby tnpa sim card..
sampai LCCT aku bl simcard baru hotlink..
tp aku malas la nak kecoh no. ni...just sementara je...

hampir 3 minggu gak pakai no baru 014 ni...
hp aku yg tertinggal kat Bintulu tu selamat.. hubby yg pakai..
then ari isnin 19 Sept. lepas barulah mamat tu berkesempatan nak hantar post laju hp & simcard aku
aku bkn pe.. susah la... hp dia ni aku xbape gemar...
pastu no 014 tu giler bab punyer mahal caj dia..seminit .40sen
sedangkan hp aku yg sediaada 012 ni baru seminit 13sen je..

so.....dlm tempoh sehari..
kata DIJAMIN SAMPAI ESOK kan..
tepat jam 10 pagi...
ting tong.... bungkusan yg dinanti pun tiba...


isi dr kotak yg besar gedabak ni adalah...

sebijik hp Nokia Express music yg buruk lg huduh... tp byk berjasa tau...
bersama 2 keping simcard... 1 simcard aku...& 1 simcard hubby (no. kecemasan)



so hp hubby...
yang ini...
Express Music gak...
jd hp kedua.... smapai habby balik next week...



so....pada semua...
no hp saya 012-6098480 now available semula ok...
jgn segan2 nak tipon kalau ada papehal ok....

susah hidup xde hp kan....haha

next n3: gmabr2 gi Bintulu aritu yg dok terperam dlm hp cikai ku akan dipaparkan secara exklusive... ewah!

6 comments:

mummy_ayu said...

nasib boleh pos & selamat dah sampai..lega..

syanasaid said...

hidup tanpa hp bleh tension wooo

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: alhamdulillah

Iela Fazielah said...

syana: itule pasal...

alyyani said...

oowhh alkisah. hp tinggal mmg naya la kan.

Iela Fazielah said...

itulah kisahnyer.....haha

Related Posts with Thumbnails