Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

bila berjumpa 2-3 pupu

kisah raya....
last week..
berkumpul kat rmh bapak sedara belah mak..
ada buat majlis pertunangan sepupu...
bila dah jumpa seronok borak sakan...
dr mak sampai ke anak...
paling kelakar baru aku tau semua sepupu ku sebaya sama2 preggie..
aku n cousin aku baina preggie 3bln.. kak dulia 4 bln, kak dulis 5 bln,
kak uji 7bln, kak lin tunggu ms nak meletup..
kak sarah dgr dah 3 bln jugak..
wah thn depan meriah dgn baby baru....

okeys... 
last thing to remember...
wajah irfan n syafqah yg seronok jumpa 2 pupu papat dia..
kalau korang nak tau...
dlm family aku, aku sorang je dah kawin..n aku jelah yg ada anak..
adik2 semua single but not available..
so bila berkumpul aritu budak berdua tu dpt la bermain dgn cousin dia...
kira dua pupu lakan...
cuba tgk rupa anak2 belah mak aku...
muka dorang ada sama x???

sila carik mana syafiqah...
muka dorang semua hampir sama..
mcm cina... mcm jepun...

gmbar beramai2..

masa main2... seronok betul diaorg..

last ly..
my pic with encem irfan...


7 comments:

Farra Dhelina said...

jd kupu2 dah.. ehehehe

lydzar said...

sebenarnya kalau budak2 dh jumpa geng, dorang lagi gamat dari makpak..berkejar sane sini.lfuhhh tak duduk diam..betul tak hehe

[-suziey-] said...

best btl sepupu ramai ni..meriah..time kecik geng main sama2..nnti dh besar geng jgk sharing2 hal remaja..ish best btl la..

MamaYatie said...

nampak seronok sngt dia org..yer la, muka dia org lebih kurang jer..hahaa

kalo sebelah saya, nurin ramai kawan camni gak..tu yg seronok balik trg..sebelah ayah dia, cuma ada mereka berenam jer, nurin paling besar..huhu

MamaYatie said...

nampak seronok sngt dia org..yer la, muka dia org lebih kurang jer..hahaa

kalo sebelah saya, nurin ramai kawan camni gak..tu yg seronok balik trg..sebelah ayah dia, cuma ada mereka berenam jer, nurin paling besar..huhu

alyyani said...

mmg stok cina dgn jepun ni kak. mak ai, berderet tu yg menunggu turn!

Adyshariz said...

muka mmg sepesen..comel semuanya..sronok tgk budak ramai2,riuh rumah d buatnya

Related Posts with Thumbnails