Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

dugaan beraya thn ni

assalammualaikum....
pada semua.... salam aidilfitri..
arini raya ke 4 kan...
alhamdulillah... sempt kita beraya hingga ke harini...

FYI....aku n anak2 skrg di Bintulu....
ptg ni jam 6.50ptg akan naik flight pulang ke KL
eceli....mcm2 story nak citer kat korang...
thn ni nak smbut ramadhan n raya mmg byk dugaan buat aku
paling mencabar adalah..
SYAFIQAH MASUK WAD HOSPITAL SERDANG AKIBAT BRONKITIS 
serangan kedua dlm tempoh 1 bulan lepas discaj hujung bln 7 lepas
alhamdulillaah....syfqah discaj hari isnin ptg...29 ogos 2011
aku dah takut separuh mati....
risau kalau kami xberkesempatan nak beraya n nak ke Bintulu
syukur pd allah...berkat doa semua org..
kami berkesempatan utk beraya bersama family dan suami di Sentul, Sg. Besi & Bintulu..

nnt...cerita penuh aku cerita kemudian ye...
sesungguhnyer... Ramadhan & Syawal 1432H ni sgt2 bermakna & sggh turf utk aku tempuhi
tp ketentuan Allah utk hambanya sgt adil...
dlm pd ms yg sama...aku juga dikejutkan dgn berita yg sgt2 memeranjatkan..

tanggal 24 Ramadhan 1432H bersamaan hari Rabu minggu lepas
atas nasihat kwn2 n doktor...aku buat ujian UPT dan diSAHKAN MENGANDUNG!
iye..mengandung zuriat ku yg ke-4 dgn alat IUD masih didlm rahim..
dan paling mengejutkan baby dah pun berumor 10minggu ++...
selama ni aku xpernah perasan...patutla mcm2 simptom aku rasa selama ni
pun cerita penuh aku cerita kemudian ea..


harapan ku kwn2...doakan kesihatan yg baik buat kami anak beranak
kesihatan yg baik utk baby dlm kandungan ku....
moga dia cukup sifat & menjadi anak yg bertakwa, sempurna, bijak dan cantik...
aku bersyukur dgn kurniaan mu ini Ya Allah...


9 comments:

mamalieyna said...

salam aidilfitri..

aduhai..dugaan sungguh tu..apapun semuanya dh baik2 saja kan.. tahniah atas berita bakal mendpt ahli baru dlm family..itulah kan..kita hnya merancang, ketentuan Ilahi semuanya berlaku..
take care tau n sama2lah kita doakan kita bakal mendpt zuriat yg cukup sifatnya, cantik dan cerdik..Amin..

jaga diri tau~

NzA said...

TAHNIAH dan semoga semuanya selamat...

alyyani said...

kak, dalam banyak dugaan ada berita gembira disitu. rezeki anak2 ada kak. tahniah utk akak dan momok. makcik saya pun sama. pasang iud pregnant jugak. nak tau semua cerita nanti ye kak. jaga diri!

Nadra Farissa said...

ya allah syukur ilah... alhamdullilah.. murah rezeki... sgt2 hepi for you dear... :) syafiqah and irfan mesti thrilled nk dpt adikkan?? hik hik

Srifairus said...

tahniah kak ila... wah, insyaAllah, sebaya lagi anak kita... hehehe...

lydzar said...

congrates kak ilah..bakal bertambah la ahli keluarga nnt..take care yer..so iucd tu kena buang dulu ke cemana nnt?

MamaYatie said...

Ya Allah, besar dugaan dariNya di kala suami tak ada disisi..kdg2 bila diduga begini baru kita sedar kekuatan kita kan...

doa saya semoga Iela sekeluarga sihat hendakNya..congrates sbb bakal tambah ahli keluarga..tumpang happy..

mummy_ayu said...

mcm lama je tak baca kat sini, tahniah dear...ramai tul blogger yg pregnant...happy for u...semoga semua nya selamat key...

Iela Fazielah said...

pd semua..tq uolls... :D

Related Posts with Thumbnails