Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hati berbunga riang... si dia nak pulang

dah 2 hari... hati sgt2 gumbira..
si dia mengabarkan berita paling hepi dlm dunia..
si dia nak pulang...
yesssza!

dr hari jumaat lepas aku dah kirim suruh bl udang besar...
skali td dia call...
"sayang.. sory.. saya dah jln 1 pasar tamu... tp udang xde...
skrg musim monsun...nelayan xdpt udang...."

nasib baik alasan baek punyer...
terus ckp..xpe..... hilang rasa kempunan....
so.. ai order.. ikan bilis dan n buah salak jelah...
aritu dah bl ikan masin semua...

ah..xsabar nak jumpa suami tercinta...
2 bln lebih dia diperantauan...

rasa nak cuti je nak smbut kepulangan dia dgn anak2 tp xleh sbb cuti dah tinggal 2 hari..
kena simpan cuti tu utk stok emergency...

dlm pada tu kat opis aku ligat mcm lipas kudung siapkan dokumen
kami sedang diaudit...terasa nak tercabut tulang belakang sbb stress!

6 comments:

Nadra Farissa said...

mesti x sabar nk menyambut kepulangan.. hihihi

mummy_ayu said...

sukanya..cik abang nak balik dah..
:-)

MamaYatie said...

alhamdulillah..masa ditunggu hampir tiba..elok la cik abg dah balik..sian ila sorang diri handle anak2

IdaShazana said...

seronok la tu...

mamalieyna said...

waa part menanti kepulangan buah hati paling best ni..ilang semua kerinduan,,,hee~

Iela Fazielah said...

pd semua..tq... mmg ila org paling hepi... dah 2 hari pesan kat syafiqah n irfan papa nak balik.. mereka mcm caya xcaya je.. rasa mcm mama diaog ni tipu... tp itulah hakikatnyer.... ms yg ditunggu2...

Related Posts with Thumbnails