Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

muka org sakit hari ke 3...

salam isnin uolls..
harini syafiqah exam akhir tahun...
doakan dia dpt jwb dgn baik ye kengkawan semua...

ok.. kisah adik irfan yg diserang chiken pox...
ari jumaat mild2 keluar..
ari sabtu saje je masak sup ayam kasi dia mkn...
biar kelaur byk2... pastu papa dia blkan buah kelapa fresh dr pasar borong lg..
kasi minum..
ari ahad.. berbijik2 keluar..
samapi penuh muka n kepala..
kat bdn... smpai la ke hujung jari pun ada...

paling kelakar papa irfan ckp kat irfan...
"adik kena gigit semut"
n irfan percaya... sbb dia gatal2...
kesian irfan...
tapi alhamdulillah.. yg penting irfan xdemam...
walau pun diserang chiken pox... tp dia still aktif

ni muka org sakit ye...





ptg tu sbb kesian tgk irfan dah 2 hari xdpt main beskal kat luar..
ptg tu kasi jugak irfan naik beskal kejap..



2 comments:

MamaYatie said...

hehe..bagus tak demam..anak2 saya hari tu demam gaks sket2x..dlm 2 hari..lepas tu yi ha yi ha dah...

ilah, ingat tak pasal sticker nama tur..saya mmg tak terpegi la k4 tur..tp saya ada jumpa satu fb yg jual sticker ni..cuma mahal la..RM20-100pcs..huhu

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1531689829343.46834.1747703477&type=1

Iela Fazielah said...

mamaYatie: xpela... pasal sticker tu.. dulu sbb mamayatie ada buat.. skrg kalau dah xde its ok... lupakan la... nnt ila buka kat fb tu..yatie jgn dok pk sgt ye...neway tq

Related Posts with Thumbnails