Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan dulu dan kini

lama xcerita pasal irfan....
skrg dia dah mkn besar...
cakap dah makin lancar dan pandai...
mcm2 dah boleh buat...
kalau mintak tlg pun dah faham arahan...
cuma irfan agak "degil" sikit berbanding syafiqah...
kalau cakap tu xleh marah2 kat dia...
kena pujuk...ckp baik2.. baru dia ikut arahan...

lg pun thn depan nak dpt adik baru...
irfan dah star gelarkan diri dia "Abang Adik."..
gelaran adik tu xleh nak lepas dari mulut dia...

irfan umor setahun lebih.. kuat cengeng




4 comments:

mummy_ayu said...

dah besar dah dia..sikit hari lagi nak jadi abang dah...abang adik...sweet je gelaran tu..mesti dia tak sabar kan..

SiTi said...

abg adik...best jugak gelaran tu

- dieyana - said...

'abang-adik', sedara dieyana pula, sampai dh kahwin tetap bahasakan dia, 'adik-abang'..heheh...

lydzar said...

turn irfan pulak nk dpt adik. mula2 dulu pon hadif selalu confuse macam ni, tp bila dh biasa panggil dia abg, tertinggal dah adik kt belakang tu..skg mmg konpom dia adalah abang..

Related Posts with Thumbnails