Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

obes & air gula

hmm....
smlm timbang berat...
dah 2-3 hari xtimbang berat...
sbb penimbang kat rmh abis bateri..
skali angka menunjukkan since 1/11/2011 yg lepas..
sehinnga ke hari smlm 21/11/2011...
berat dah naik mendadak sebyk hampir 5kg..
tidak!!!!

apa aku mkn ni??
ni semua pasal durian n rambutan ni
tiap2 hari mesti mkn durian lah...
kalau xbl..ada org bg..
xpun... ada org bwk dorian mkn reramai...

adus.... aku takut bgat ni...
next week 29/11/2011 ada check up
arini aku dah stat puasa balik...
harap dpt turun ke 3kg je berat yg naik tu
kalau x.. mmg aku kena nganga mulut smbil tutup hidung n telan air gula la gamaknyer!
tulun....!!!!!!!


4 comments:

alyyani said...

ngeri nye kak kalau kena minum air gula. tak penah lg kena minum air gula. tp akak selalu puasa sunat kan? berat naik mendadak eh? pelik gak tuh...

Bui Junaidi said...

naik 5kg..walaweh...ngeri..hehe

first time bui dtg sini,bui follow yer

mummy_ayu said...

tak best nya kena minum air gula..

Aleeya (Yaya) said...

huhu..jga kesihatan yea..bestnye nk tambah ahli kuarga..rindu experience tu semua...=)

Related Posts with Thumbnails