Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

baju polka dot???

td tghari kat opis member jual kain ela...
dia kata skrg ni musim org pakai bj polkadot..
eh..iye ke????

tp dah sorang2 borong bang sepasang 2 pasang...
aku pun pelagi...
borong gak la...2 pasang...

tp betul ke korang skrg ni musim bj polkadot???
ke aku mmg ketinggalan zaman ni...
mcm tema dinner opis hubby je baju2 ni...
dinner opis hubby thn ni "Retro style"...


satu kaler oren polkadot...
satu lg... calourful polkadot matching dgn strips..
layan jelah...
lepas bersalin nnt br nak tempah bj2 ni...
skrg ni nak tempah rugi...lg 3 bulan nak meletop ni..


7 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita suka kita suka, kita pun baru beli baju polka dot ni, tp warna biru la

- dieyana - said...

tak silap dieyana, polkadot ni dr tengah tahun 2011 rasanya, tapi okey lagi, masih relevan dipakai..

dieyana pun suka polkadot, sweet aje! tp dr sekarang belum beli lagi..heheh

cantik polkadot yang iela pilih tu!

lydzar said...

retro gak tu kak. esok datang tak?

Iela Fazielah said...

lydzar: mmg retro ni... tp sape nak jahit??? xkan pakai bj xsiap..haha.. insyaalah esok dtg.. kami berdua je.. anak2 tinggal kat rmh MIL

atfina said...

saya pon baru ajer beli polkadots ni di alam maya ni.. tak taula trend ke aper.. beli sbb nmpak cintik.. baper rinngit 2 pasang tuh... :)

Iela Fazielah said...

atfina: kwn jual kat opis.. ila siap nak byr 2 kali.. so semuanyer Rm95...boleh le... kita pun bkn gi kedai pun...

atfina said...

uii...boleh sesangat ler tuu... 2 x bayar.. ok bebenor.

Related Posts with Thumbnails