Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Anmum new promotion

smlm...
kat Alamanda msuk kedai buku...
nak bl majalah PA&MA la...
skali kat kulit majalah PAMA edisi Feb 2012 ada iklan ni...


iklan Anmum Materna...
percuma infrared termometer...
menarik ni...
kasi zoom sikit..


perlukan 7 pencedok...
aku dah ada 9 pencedok..
leh redeem ni.... tp promotion stat 1 Feb 2012...
xsabarnyer nak submit...
sib baik yg Wyethnutrion punyer order aritu lom comform lg nak klik termometer biasa tu..
selamat.... baik amik termometer infared nikan...lg canggih...

korang2 yg minum Susu Anmum Materna or Anmum Lacta leh la redemm kot cukup pencedok tu...
daa


6 comments:

syanasaid said...

aku pencedok sume buang
huhu

lydzar said...

saya langsung tak minum susu susu tu hihihi..

Iela Fazielah said...

syanasaid: ala... sayangnyer..... nape buang????bagi aku len kali...

Iela Fazielah said...

lydzar: xminum xpe.... kalau minum mmg kena simpan pencedok n redeem

adianiez AIDA said...

aida pun baru beli pa&ma semalam. juga plan nak redeem, tapi lom beli pun susu lagi hi hi hi...

Iela Fazielah said...

adianiez AIDA: nak redeem dlm ms 3 bln kena bl 2 pek susu sebulan... br dpt 7 senduk tu....sepek RM38 jugak tu

Related Posts with Thumbnails