Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tenang hati tgk syafiqah buat kerje sekolah ABIM

cuti 4 hari..
inilah keje sekolah syafiqah dr sekolah ABIM...
br lah rasa berbaloi2....hehe


tekun buat keje kat depan rmh...
mama nak minum nescafe cicah biskut Jacob Weetameal pun xsenang...
dia nak menyibuk buat keje sekolah kat sini

see....
burok ke lawa???hehe
ok la utk budak umor 6 thn kan???

6 comments:

Annie Han Yeon Rin said...

Nice hand writing ^_^..

Jujur.. tulisan saya pun tak selawa ini...

MamaYatie said...

betul2x..sedap sket ati Mamanya kan..

cantek dah tulisan fiqah tur..Nurin pun lebih kurang gitu juga..cuma tang huruf shad Nurin mmg out sket..hahaa

Iela Fazielah said...

hi Annie: TQ... kalau dia selalu menulis mungkin akan lg lawa tulisan dia kan....

Iela Fazielah said...

MamaYatie: hehe.... betul...senang hatin niha tgk dia ada belajar jawi dr asyik main je...

Aleeya (Yaya) said...

wahh bestnye cantek dia tulis..rindu nak buat tulisan jawi ni teringat skola agama dulu2..ari2 dok tulis gini ...

adianiez AIDA said...

ok la tu tulisan dia, ilah. more prektis, meks perfect :)

nota kaki : da singgah blog aida lom ari ni? ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

Related Posts with Thumbnails