Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

harapkan pagar....pagar sudah roboh daaaa....

hmmmm...xde pe nak citer...
cuma nak tunjuk kat korang je..
pagar yg diharapkan menjaga keselamatan dan memberi kawalan..
tp pagar tu roboh pulak....haha...

ni souvenir yg dibawa pulang bersama2 dgn bayi dan uri ok....
bila doc ckp.. "HA! IUCD NI PUN KELUAR SKALI!"
aku yg memula mamai2 tu terus menjerit dgn penuh semangat n bertenaga...
aku ckp....ALHAMDULILLLAH....DR. AGKAT TINGGI SIKIT...SY NAK TGK!"
boleh gitu??haha...
pastu doc pun melayan...siap tanya...awk nak bwk blk n simpan ke....
wajib la bwk kan....haha

jom tgk rupa dia ea...




pasni nak protect pakai ape ek??
suami suruh try implanon la pulak...
tgk video lydzar pasang implanon rasa nyilu lak...

camne pun protection itu wajib ooo...
kalau boleh..no more baby dah... enaf la yg ada ni...huhu

3 comments:

iduraz said...

hehe, siap kuar skali ek...

sumysya said...

iskh..ngeri tgok IUD tu..so far pe yg sya tau,,,JARANG2 org pakai IMPLANON tu terngandung...tp tu la,,,kena belah skit kat lengan,,,rasa ok kut sbb nt dia bius skit je sakit....sya dulu nak wat tp x jd sbb x ssuai..amik implan kat LPPKN murah skit...

mamalieyna said...

huuu~ ngeri..eina pun tak pakai apa2 lagi ni..risau gk tkt eksiden..huu~

last dl, pakai suntik, badan naik mendadak plak..fikir2 lgini..

Related Posts with Thumbnails