Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

masa utk bukak hadiah....!

hi untie2 semua...
hari ni sy bersiaran bg pihak mama sy...
buat pertama kalinyer....sy interpreme kat blog mama sy...
untie2 semua dah tgk sy kan????
cute xsy???? 
sape sangkakan...rupa sy mcm kakak syafiqah sy ms lahir
cuma sy lebih hensem dr kakak sy tu...
kakak sy dulu tembam lg montok...
sy berat tp cute...xla bambam mcm kakak sy dulu...hehe




ok...harini sy nak citer pasal hadiah yg sy terima dr kawan2 dan jiran2 mama&papa sy...
owh..terima kasih pada uncle2 n untie2 yg baik hati kasi sy hadiah...
kata mama sy....mcm tau2 je sy xcukup bj...
lebih2 lagi bj tido...
smpai hati mama sy xblkan sy baju lansung tau...
abis semua bj2 yg sy pakai...recycle dr bj abang irfan, arwah kakak batrisyia n kakak syafiqah...
ala sy xkisah pun...
tp kan smapai waktu mlm pun kena pakai romper...melampau tu...
kata mama dia xtau mana dia letak bj tido abg irfan dulu...
dia kata dia tersedekah kat recycle center kat jusco kot...

so.... org lak mcm tau2 je nk g hadiah bj byk2 kat sy
tp idok le byk sgt..tp kira ada lakan..

so...jom cuci mata ek....

eceli hadiah sy dpt xbyk pun..
tp ni pun dah mcm byk..tq ea untie2 n uncle2...

ok...ni hadiah dr jiran sblh rmh..uncle yan & untie yani n abg akil & izzat

ni hadiah dr jiran depan rmh - uncle iszham & untie norisah & abg adam

ni...hadiah dr BFF mama - untie Lyn, uncle Naz & kakak maisarah 

owh..xketinggalan dr daddy saudara saya...: uncle uda & untie wana serta kakak zara
siap ada voucher RM100...leh bl bj kata mama..haha

ni..dr jiran blok D merangkap ustazah kakak syfiqah ngaji setiap mlm selasa n jumaat -
untie Zalina dan kakak dhia nn abg erman

lastly.... jiran mama lg...rmh 3 dr hujung - untie ain & uncle kerol jugak abg ad & akid

yea...ada  bj, ada losyen, ada menan...complete semua..walla...

ok..last bu not least...
me @ 15 days of life...

sy dah bertambah tembam!!!!


4 comments:

mummy_ayu said...

Untie Ayu pun ada belikan hadiah untuk baby Imran, nanti Untie Ayu pos kan yer..

NzA said...

Imran, sedap nama tu, secomel tuannya....

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: susah2 jer untie ayu ni..anyway...tq ye...xsabar nak terima

Iela Fazielah said...

kak NZA: tq.... pilih nama yg ringkas, senang disebut tp penuh makna kan...

Related Posts with Thumbnails