Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pesen terbaru.. nak tido sambil dikendong

adeh...letih maknyer sensorang kat rmh ni...
suruh tido terlentang xnyenyak..
suruh tido meniarap nagis2...
kasi minum sampai muak susu dah...
rupanyer nak tido kendong...
letih la mak...


rasanyer berat Imran dah cecah 4kg lebih kot
tgk dagu pun dah berlapis...
sib baik ada pouch lama bl ms bersalinkan abang irfan dulu...
letak dlm ni br nak tido..
nak kendong kat tgn mmg lenguh la...




kalau mcm ni tiap2 hari...
keras la badan mama imran kena tido duduk ok...
eh xdela...
agak2 dlm 1/2 jam dia betul2 lena 
pastu br keluarkan dia dr pouch n baringkan dia...huh lega!
br lah leh ber pumping n msk utk mkn sendri....
Imran2...byk tol kerenah kamu!!! 

4 comments:

mummy_ayu said...

amboi..extra manja jer...bukan main lagi nak tido pesen nie plak...
ragam bungsu kot.bungsu ker?

lydzar said...

comel sgt!

zailamohamad said...

geram tengok baby!!!

Iela Fazielah said...

lydzar: hehe...sib baik ada benda ni sbg penyelamat...

Related Posts with Thumbnails