Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

bila abg jaga adik pulak

ha..aritu mintak tlg kakak jg adik...
kali ni abg puLak bising2 nak pegang n jaga adik while mama solat jap..
xbg kang irfan jerit2...
bagi jugak la dia peluk Imran...
tp risau je.sbb adik Imran dah nak sama beso mcm abg irfan dah...


ni gmbar ms mama nak solat...
dah nak msk rakaat terakhir dgr adik imran dah nangis nagis..
rupanyer si Imran dah  terlentang...tp still atas riba abg Irfan lagi
aBg irfan diam je..xde pulak marah or pujuk adik..
rupanyer sambil peluk adik mata dia tgk tv kat luar bilik...
adik pulak dah la dobot..berat lak tu..
tu yg terbaring tu...
kelakar lak....

tp xpela,,yg penting..anak2 mama rajin tlg mama jg adik n buat keje..
dpt solat dgn aman pun dah mencukupi...alhamdulillah....

5 comments:

mama salmi said...

pandai kakak n abgnya jg adik hehe.. sama la macam anak saya, rajin tlg tgkkn adik. tapi kdg2 rajin dr jauh pun ada :P

lydzar said...

alahai adik..dobotnya dia. tak larat abg nk pegang lama2

Nadra Farissa said...

ni tak tau lah.. kalo farissa jage adiknyer camne.. ekeke.. bleh jadik sama case..

lovely said...

bagusnya si abg tlg jg kan si adik..
si adik montel betul.. mcm nak cubit2 pp dia.

Aleeya (Yaya) said...

ila da bersalin ke?....tahniah ila sorry lambat wish maklumla..agak mls hapdet blog lately, raun blog org apatah lagi hehehe, comel baby ila..tough ..hehehe

Related Posts with Thumbnails