Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

alhamdulillah.... sah sudah!

tahniah buat adik aku yg ketiga ( adik bwh aku)...
mohd fazil abdullah yg dah sah jd suami org skrg...
bkn sorang dia nak bela.. tp 2...
dia kawin dpt pakej lengkap....hehe..
owh..bkn kawin dua.. tp kawin dpt isteri n anak segera....

to ajil... tahniah!



sesi batal air sembayang...
lokasi nikah di masjid negara...


welcome to ABdullah's family Riena....
errr..aku lupa la nama anak tiri adik aku ni...


pape pun aku ucapkan tahniah pd adik aku n wife...
moga dia dpt bimbing wife dia ke jln yg diredhai ALlah...

3 comments:

mamalieyna said...

selamat pengantin baru! best la terus ada anak kan.. ^_^

moga berbahagia hendaknya..~

mummy_ayu said...

selamat pengantin baru!!

Iela Fazielah said...

mamalieyna: itulepasal... anak segera... dah jodoh dia

Related Posts with Thumbnails