Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

happy 4th month bday to Iman Imran

smlm...
1 Ogos 2012...hari check up 4 bln utk Iman Imran
kira umor Imran dah genap 4bln 2 hari lah...
kejap je ms berlalu kan...
tup2.. dah besor dah imran
paling best..kata cikgu imran..
imran dah boleh meniarap sendiri ari isnin aritu
means..ngam2 umor dia 4 bln dia dah boleh meniarap
aku perasan ms mlm hari isnin tu
patutla rasa mcm eh..imran dah boleh pusing..
payah dah skrg nak pakaikan dia CD...
bila kita telentangkan dia...
sibuk nak meniarap... sib baik pakaikan cd jnis velcro
kalau snap button mmg amik ms n terkial2 sikit

ok..smlm ke pk sri kembangan utk check up 4 bln
belah petang
sbb xde injet
just timbang berat, ukur tinggi n amik lilitan kepala
pastu jumpa nurse utk pemeriksaan....

oh ye... irfan pun jumpa skali...
dia cuma kena ukur tinggi n amik ubang cacing je..
carta tumbesaran irfan normal... dlm range yg cantik
imran je obes.. tp xpe sbb dia minum susu ibu...

ok...jom layan gmbar...

memula timbang irfan dulu...
berat 14.5kg je...ala cian..kurusnyer anak mama ni..

then...
timbang imran lak..

memula bukak bj dulu 

dah togel...
timbangla 
hamik ko...
abis skale no. tu gerak
berat Imran 9kg ok...
dobot betul anak mama..
xpe yg penting imran sihat, cergas n pantas...

ringkasanyer: 
berat Imran : 9kg
Panjang : 67cm

next appointment masa bday mama 7.9.2012...wee

8 comments:

mummy_ayu said...

kejab jer dah 4 bulan..

Nad @ MamaZN said...

nayli umo 6bulan baru cecah 9kg tu, hihi...
takpe, obes sbb susu ibu jek pun.. :)

mamalieyna said...

mmg semangat betul la imran...tp dia tinggi kan, ok la tu...^_^

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: kalau boleh nak terus 6 bln da.. boleh stat bg mkn...hehe

Iela Fazielah said...

Nad: itule pasal... kalau irfan dulu...umor setahun br cecah 9kg tu...

Iela Fazielah said...

mamalieyna: rasanyer la imran tinggi... tp mmg dobot mamat ni... jenuh nak dukung ni

.:nhalilah:. said...

kejap je dah 4 bulan.. domok camni.. gomol pipi dia sedap je.. byk isi

Iela Fazielah said...

kak nhalilah: ada mcm zahirul kecik2 dulu x?

Related Posts with Thumbnails