Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

rombongan balik kampung thn ni

thn ni rakyat makin bertambah...
memula kawin dulu tahun 2006 - 3 biji kereta
tahun 2008 jadi 4 biji kereta...
tahun 2010 masih lagi 4 kereta..
tahun ni 2012... kereta dah bertambah jadi 5 kereta..
wah... happening bila konvoi ramai2...
tp dlm ramai2..still family aku jugak yg masih keciciran..
nak wat camnekan...
budak kecik ramai...
berhenti kat hentian air keroh pun amik masa lama....
mana nak solat kena gilir2..
mana nak mkn lagi...
tp... pape pun thn ni meriah berjalan2....

hari terakhir packing nak balik @ rmh pak ndak di semerah, BP..

miss this moment...
bak kata uda... 2 thn skali br smapi ke semerah ni
this year rombongan 1 biji camry, 2 biji civic, 1 biji livina & 1 biji Myvi

peneman mama di belakang..
abg irfan layan citer kartun word world...
kajap kang tukar Dibo pulak...pastu Mickey mouse... 10 kali ulang tayang..
sabau jelah


kakak jadi co-pilot papa...


2 comments:

Dilla Ady said...

cak!

salam lebaran kak ilah..sori lame tak tinggal jejak..

tahun ni beraya berlima la ye..eh warna tema kite same le..

awak nampak biru gitu..huhu

Iela Fazielah said...

hi dilla...miss betul kat kamu...mmg lama betul xmsk blog ek...tq dear... akak raya ala2 biru unggu gitew

Related Posts with Thumbnails