Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

abang minum susu adik...

hemmmmm.....
skrg ni ada budak tu kan...
tetiba dia suka minum susu adik...
susu adik Imran means susu mama lah kan...

adik lak bila time mood dia xmau minum susu dlm botol..
dikepit, dipaksa, ditonyoh kat mulut dia..
lansung dia xnak bukak mulut dia utk minum susu tu..
pastu nangis melalak2...
nak minum susu direct dr mama
adik imran makin pandai skrg ni..
jadinyer... kekadang susu yg dah dipanaskan rugi je xterminum...sayang sgt!
eceli aku pun pelik..
bila masa tetiba abg irfan suka minum susu aku balik ni>>
tp bila tanya dia.. :sedap x susu mama???
dia jwb: sedap!!! susu mama manis....!"

abng oh abang...
mama pun suka abg minum susu mama ni
biar badan abg jd debob n bulat balik!
skrg ni badan sekeping je..cekeding!
leh nampak gitar kat rusuk dia...huhu


imran minum susu mama dgn penuh kusyuk n selera!
so skrg ni...kalau susu adik xmau minum..
panggil abg suruh dia tlg abiskan...
bagus x?? :D

5 comments:

Nad @ MamaZN said...

Bagus, tak membazir..
Ye la...nmpk kurus.dah irfan ni...

Zura@Iwan said...

bagus la mcm tu...abg nk minum ss mama dia blk...nnti abg pon debob la..

mamalieyna said...

ha a nape irfan nmpk makin kurus, herm..mungkin perubahan after jd abang, nnti naik balik la tu.. same like arif.. skrg arif dh naik berganda2x,,hee~

Iela Fazielah said...

mamalieyna: irfan berat dia sama je....cuma makin tinggi...so nampak dia kurus cekeding je

NzA said...

yelh, badan abg dh susut la.....

Related Posts with Thumbnails