Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Bilik tidur idaman

godek2 gmbar kat pc...
terjumpa gmabr2 ms gi Avillion Admiral Cove kat PD bln Julai aritu...
serius aku ckp...aku suka dgn bilik kat avillion ni...
kalau ada duitkan...nak aje aku besarkan bilik masterbedroo kat rmh aku tu
sebijik cam bilik ni....







paling aku suka toilet dia...
see.....
cunkan???


pintu toilet dia lg aku suka...
xpe..one day...
akan ku transpom bilik aku se exsclusive mcm hotel ni...
hmmmmmm



mari bina dan tanamkan impian...




10 comments:

mamalieyna said...

memang cun tu....

takpe dr angan2x la sesuatu tu menjd kenyataan kan.. jom berangan sama2x..hehe~

Zana Adieyza said...

xpe, mula2 berangan dulu.. nnti ada rezeki boleh deko2 mcm tu..

salam kenal dari zana.. nice blog! keep blogging!

Iela Fazielah said...

mmalieyna: Itulah....mari pasang angan2

Iela Fazielah said...

zana Adieyna: salam kenal....tq...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

angan2, impian dan cita2, ditambah kan dengan usaha.. Insyaallah jadi ! :)

Zura@Iwan said...

suka kan...sy pon kalau bleh nk buat bilik tido..deco2 mcm bilik kt hotel tu...

minat deco2...tp kena rajin n ongkos pon kena ada...hehe

adianiez AIDA said...

Nice! Tinggi kos nak renovate gitu. Tapi berbaloi, tenang jiwa...

SyaNa said...

ada duit sume bleh jadi
insya Allah ko boleh!!!
wah semangat gile aku

zailamohamad said...

kalaulah bilik aku macam tu..tak mau keluar rumah dah:P

Iela Fazielah said...

zailamohamad: itulah pasal....besar, ceria n nampak mewah kan?? suka sgt!

Related Posts with Thumbnails