Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

dunia si kecil imran


skrg ni mlm2 aku suka dok lepak kat living hall bwh...
amik masa dlm 1/2 jam ke sejam bc novel kejap..
sambil layan anak2...
sbb bila aku msuk je bilik..mmg xleh bukak mata dah...
lepas mandi terus tido je...
tu yg novel dah kat sebulan xkhatam2 lg..

so...jumaat lepas...
biarkan anak2 main kat living hall ni...
kebetulan ada bakul kain kat situ...
pelagi...syafiqah ajak imran main...
budak kenit ni sejak dah pandai mengesot...
dah merangkak pun...tp malas...byk mengesot je..
semua benda dia nak masuk..
semua tempat dia nak jelajah...

kali ni ....main dlm bakul pulak...
jom layan gmbar...

kakak tunjukkan bakul...
xsabar nak masuk



kakak umpan letak buku dlm bakul..
mamat ni hantu buku...
ikut feel mama dia ms ngandung suka bc buku kan...
tp mamat ni keje dia mengoyakkan buku..hihi

xsmapai 2 minit...dia pun masuk skali...

seronok layan anak2... 
penghilang kebosanan...sbb xde kwn borak kan...
cepat la balik ya hubby...


2 comments:

Nad @ MamaZN said...

cute jek imran
rajin kakak layan imran ;)

aiin baharom said...

emm lame dah x bace novel semenjak ade baby ni.....seronokkan bace novel

Related Posts with Thumbnails