Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

terapi kaki n poket

heheh...
eceli aktiviti terapi kaki n poket ni berlansung ari ahad lepas...
nak lepaskan gian...
sbb seminggu rasa xde life disbbkan imran demam kan
bwk la budak 3 org tu berjln2 ke Alamanda..
dlm otak dah set...NAK BELI KASUT BARU!
kira pecah rekod la kali kedua outing ber4 dgn anak sorang2..

serius..kasut aku dah hancur ok..
so... mmg berjln kat alamanda aritu menjelajah butik kasut jelah
so..lepas lenguh berjln n mencuba berbagai kasut..
cirinyer mesti bertapak rata n bertutup..
wajib sedap dan cun... nak bl clarks fulusnyer xde..huhu..
akhirnyer...inilah bendanyer..


Jenama: Carlo Rino...
new arrival 
harga:

so...xde discount.. sbb baru kan...

rasa mcm nak bl lagi sepasang..
ada kaler merah... selesa sgt!

terapi poket utk bulan ni.....


5 comments:

mummy_ayu said...

Ayu pun baru beli kasut gie keja malam semalam...tapi hari nie pakai mcm ketat plak.maybe sbb baru kot..

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: ila pakai hari isnin lepas..ptg tu rs sakit kaki dah sbb 1st timekan...tetiba ptg rs ketat...laps 3hari..br rasa selesa

Nad @ MamaZN said...

Cantek la kak..pakai g jenjalan pun cun gak ni kan..? Merah mesti cantek!

Iela Fazielah said...

Nad: cantik sgt.... mcm akak yg kaki bentik itik serati ni leh rasa seswai n selesa... kamu2 yg kaki jenis lurus lg la...

Iela Fazielah said...

ni bukan terapi lg dah ni. Hehehe

Related Posts with Thumbnails