Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kebanjiran...

owh..salam takziah utk kakak iparkan yg kini dlm kebanjiran kat kemaman sana..
walau pun air naik xsetinggi pinggang...
buat ms ni sehingga jam tujuh pagi tadi...
air dah naik setinggi buku lali...


tp dah nak melimpah masuk kat lantai rmh jugak...
 moga kak Zuli dan abg. Lan tabah menghadapi banjir ni...
kami kat sini doakan air tu surut semula harini...
jgnla makin naik...

semoga Allah permudahkan segalanya...Amin....




5 comments:

Nana said...

aku selalu terfikir
kesian nye mangsa2 banjir
tiap2 thn banjir mcm mana ek
seme perabot, barang letrik rosak seme kena beli balik tiap tahun kena beli baru mcm mula idup baru kesian nye

Iela Fazielah said...

itulah kan...kesian kat diaorg... mcm kwn opis ila ni terus jual rmh dia n pindah ke kawasan baru...

Iela Fazielah said...

itulah kan...kesian kat diaorg... mcm kwn opis ila ni terus jual rmh dia n pindah ke kawasan baru...

mamalieyna said...

Aduhai siannye..tk pnh ada experience banjir, tp bila mengenangkn apa la nasib mgsa banjir..rasa kesian sgt...

Nad @ MamaZN said...

Takziah..harap2 cepat la surutnya, huhu

Related Posts with Thumbnails