Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

basikal roda tiga utk imran...

sejak imran dah kenal mcm2 binatang skrg...
dia gemar sgt kalau dpt main kat luar...
hsiwan jegemaran dia... kucing dan burung...
nmpk je 2 binatang tu... terus ckp 'huh!huh!'
tp tulah... bila dok luar.. xlarat la nak dukung je..
bila suruh dia tatih... kejap je..
selebihnyer... dia lg gemar bukak n tutup strap kasut n cabut terus kasut kat kaki..
so... solution dia.. kasi dia naik basikal..
basikal roda 3 syfqah dulu still ada lg..
tp tau la kan... umor dah 7thn...
mmg dah uzur giler basikal tu...
tayar dia makan diri..terus hncur..

so...pujuk hubby blkan basikal br utk imran...
jiran2 lain dah bl dah basikal tu utk anak2..
imran pandang je.., sian...


so smlm... blk keje ke kedai bskl kat seri kembgn..
wassup dgn papa imran rupa n harga...
lepas tawar... dpt rm130 je..
boleh la...

basikalnyer... 

antara basikal lain yg ada kat kedai tu...

smaapi rmh... bersemangat syafiqah n irfan suruh keluarkan sbb xsabar nak suruh adik imran naik

tu dia budak encem naik beskal dia

voommmm...voooom....

No comments:

Related Posts with Thumbnails