Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

syafiqah admirer to...

aku bila dgr lagu kump. one direction aku mesti teringat pasal kisah aku borak dgn syafiqah
kisah dia mcm ni...



ingat tak awal feb ruari aritu syafiqah warded kat h. serdang pasal sakit perut tu..
kisahnyer... esok tu syafiqah kan xjd dibedah..
so..lepas doctor comfirmkan boleh discharge nnt tghari..
lepas tu aku dgn syafiqah pun layan la youtube kat tab..
nak jd cerita.. aku ckp kat syfqah.. nak dgr lagu ape??
dia ckp nak lagu one direction....
wah....darjah 1 dah kenal artis barat ko..
tu xcampur dia ckp...justin bieber pun boleh..
wah2... bukan main...
ni pasal kat transit sinar bistari ceria... tiap2 hari cikgu dok mainkan video justin bieber n one direction ok
paling xtahn dia tanya aku..

SyafiQAH: mama suka yg mana???
aku: suka ape?
Syafiqah: suka lelaki yg mana??
aku: wah..... kakak ada yg kakak suka ke??? wah..kakak ada pakwe la...(aku saje sakat dia)

terus dia blushing malu2 ok..
lepas pujuk dia.. dia tunjuk yg dia suka salah sorang anggota one direction..
yg xleh tahan... dia tunjuk yg rambut panjang tu...
wah...minat syafiqah boleh tahan..

syafiqah suka...
si Harry....
wahhhh...
kecik2 pun pandai admirer...


bila dgr je lagu one direction..
terus dia ckp ..ni lagu kakak...
pastu aku akan teringat kisah ni..
sbb aku xleh lupa bila aku ckp kat dia.."wah..kakak ada pakwe...."
pastu muka dia blushing n malu2...
mesti buat aku rasa nak tergelak je..
comel muka syafiqah ms tu...
miss my only princess of my heart..
one n only one..
permata hati yg rajin tp sensitif..
sgt baik hati dan sayangkan adik dia..
pandai jaga adik n tlg adik..
tp penakut kadang2...






5 comments:

Nad MamaZN said...

Hahaha! Cute jek syafiqah...
Syafiqah dh besar :)

mummy_ayu said...

ha ha ha..ala sweet jer..

mamalieyna said...

Hehe..coml jer..dh besar anak dara awak tuuu.. :-)

CheNamNam said...

justin beber tuh memang pemes dikalangan anak2 skang neh...

anakmu pandai bergaya..cumil jerk tengok..:)

Jocelyn Lum said...

Whoa, Harry sgt bernasib baik, ada budak perempuan minat jugak kt dia:)

http://iamjocelynlum.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails