Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

jom tolong LIKE untuk saya: My Beautiful Home Contest

salam Rabu uolls...
ya Allah... aku sgt2 bz 2 minggu ni...
bila dah bz... of coz jd sgt2 stress...
asal blk rmh mmg badan flat la... buat keje pun mana dann
tp plg utama aku kuat marah ok..
sian kat hubby n anak2... kejap2 aku jerit....serius..
salah sikit aku jerit marah... muka sekor2 kat rmh dah kecut2 tgk mama dia mcm hulk hogen..
haha..

ok... xmau coletah panjang...
aku amik ms taip n3 ni kejap..
nak raih simpati korang2...
mintaak tolong LIKE kat FB Houz Depot
aku join My Beautiful Home Contest anjuran Houz Depot..


ni berbulan2 dok pikir nak join ke tak..
ambo rs segan sebenarnyer..
rmh dok le lawa sgt..
tp ada hati nak join...
nak dpt cash voucher tu..
nak le bl oven ke.. aircond ke kot menang kan..hehe..

so.. korang2..tlg aku yee...
ni link dia:

korang klik LIKE kat page Houz Depot dulu..
then korang klik LIKE kat semua gmbar rmh aku ok...

mana tau kot ada tuah di situ...
dpt no. 1.... xdpt 1 dpt no. 2 kan.. eh ada 8 hadiah kat situ

termasuk 5 saguhati... mana tau dpt salah 1 kan..
berkat usaha korang n doa korang jugak.. tlg ye kengkwn...
sayang korang ketat2

gambar pertama

gmabar kedua


dan gmbar ketiga

4 comments:

~~AzaLea~~ said...

salam kenal..

Cantiknya rumah akak.. pandai akak deco..

sall said...

semua sudut sgt cantik.

UMIE SUE said...

cantiknyeeeee rumah ni

Kenari Putih said...

cantiknya deco dalam rumah awak... sukala saya.. ;D

Related Posts with Thumbnails