Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

sambut bday7 thn dgn kwn2

alhamdulillah....
sambutan ringkas sempena bday syafiqah ke 7 thn dgn kwn2 transit dia..
siap pakai dress merah hati dia..
dress lama tu...konun2 feel princess..

kek aku tempah dari ieytachocolate.blospot.com...
kek cantik sgt... rasa ok..cuma krim dia..gula ising tu masih terasa
xpe... tp mmg sedap la kek ni...

cantikkan kek syafiqah?



bday girl n kek dia... xlupa goodies utk kengkawan dia..
abg irfan pun ada....
muka irfan penuh bedak..br lepas mandi katanyer..

bergmbar dgn kwn transit...
ada yg sedang bersiap...so mana ada jelah kita bergmbar

pastu..nyanyi lagu ramai2 n potong kek...
lilin pun xde... aku lupa beli n kakak tu lupa nak kasi kot...hihi

gmbar potong kek dgn mama dia wajib ada kan...
irfan yg beriya potong kek..mcm bday dia


aktiviti suap2....
kakak kontrol ayu..

xlupa...irfan pun mama suap gak





 lepas tu... mkn2 la..
akhir skali..kakak syafiqah bg goodies kat kwn2 transit...
ni kek pelangi syafiqah...
baki kek hantar ke taska irfan pulak... kasi cikgu2 pulak mkn


selesai...seronok tgk dia gembira...
hujung bulan punyer party... lain cerita..
itu mmg utk adik imran dan abg irfan..insyaallah

4 comments:

mamalieyna said...

Cantik kek syafiqah... happy laa dpt smmbut dgn kawan2x :-)

Anak happy, kita pun gumpang gembira :-)

Jocelyn Lum said...

Hapy Bday Kakak:)

Muka sweet and lawa.

Awesome cake:)

iamjocelynlum.blogspot.com

Jocelyn Lum said...

Hapy Bday Kakak:)

Muka sweet and lawa.

Awesome cake:)

iamjocelynlum.blogspot.com

Ciq' Fiyq' said...

Happy Besday Syafiqah.......
Moga sihat-sihat selalu dan menjadi anak yang solehah..
amin....

Related Posts with Thumbnails