Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Happy Teachers Day

wah...harini hari guru kan...




dah jd mak..ada anak yg mengajar kat sklh...
skrg sgt2 terasa pengorbanan cikgu..
dulu kecik2 terasa gak...tanpa cikgu... xkan berjaya kita kan..

pada guru2 SK Sentul (2) KL, SMK Bandar baru Sentul KL dan my x-lecturer di FEP UPM...tq..


xlupa juga utk my MIL ex-teacher gak...to my sister pun teacher...
juga pada cikgu Syafiqah, irfan & Imran di Sinar Bistari Ceria....


dan jugak... ex- cikgu syafiqah di Tadika Ho & ABIM Seri Serdang

esok ada smbutan Hari Guru di taska Irfan...
semua parent kena bwk mknn - xtau nak msk ape.. goreng nuget sebungkus ok gak kan??
xpun bl karipap 20bijik ke...
n syafiqah pulak SKTU beri cuti utk murid Tahun 1-3 sbb br habis exam harini..
ada sambutan hari guru oleh murid tahun 4-6 di sekolah..


3 comments:

mummy_ayu said...

Ayu tak tau ada ker tak sambutan kat sekolah diaorang...beli jer hadiah semalam and hari nie diaorang bawak ke sekolah..

Iela Fazielah said...

ila xdann nak bl hadiah ..tp ptg ni leh bl kot..smlm ila blk keje lmbt..,

mama lieyna said...

Anak dh sekolah, lbh terasa sambutan hri guru ye..:-)

Related Posts with Thumbnails