Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

i am s26 mama members.... got members card

owh..memacam trick marketing skrg kan?
salute pd s26 mama club yg xputus2 menalifon n menghntar surat..
last month dia antar utk imran..
mentang2 anak dah umor sethn kan...
kali ni dia antar utk mama pulak..
rupanyer s26 mama club nu t members card..
hmmm bagus..
aku sgt suka dgn butik yg join utk diskaun ni...
mmg tempt fav aku soping la....
mcm modernmum tu.. susah nak dpt less kecuali sale..
n sale pun bj byk dia tulis Bestbuy je...
tq s26 mama club....
luv u olls.. servis diaorg mmg terbaik la...
since syfqah baby smpai kini..aku setia dgn susu ni
cuma bila bdk 2 ni dah besar..dia org nak minum susu coklat..
tu yg xbl dah susu ni...


ok..jom tgk apa yg diaorg bg kat aku n kad dia







xlupa.. senarai butik yg join...

No comments:

Related Posts with Thumbnails