Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

import jauh dr london

owh...sedapnyer biskut ni..
punyerla jauh dtg dr london..
kisahnyer.... sorang doctor opis aku ni gi blk kmpg dia kat london..
hamboi..london ok....serius... dia gi jalan je..
tp london dah mcm rmh dia la,,,,
awal thn ni 2 kali turun london...syioknyerrrrr!

nak jd cerita..dia bl biskut pistacio ni dr mark & spencer london..
punyerla sedap....
mcm la kat malaysia xde m&s ni kan?
at klcc pun ada kan..

tp xde org nak gi klcc semata2 nak bl biskut cerdik ni...
Aku panggil biskut cerdik sbb kcg pistacio kan kacang cerdik..muahaha
so, kirim kat doktor aku ni...
murah beb...2pek rm15 je...
tak tau harga kat kl bape sepek ni...
kami 10 org kirim 2 pek sorang ok...
ko mampu bwk brg 60kg naik mas?
haha..untung jd pegawai besooo


3 comments:

mama lieyna said...

Waaah jauh dtgnye y3... banyaknya dia memborong.. :-)

- dieyana - said...

wah jauh mari...London...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kemain jauh tu..teringil lak rasa nak makan biskut pistacio tu

Related Posts with Thumbnails