Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

terima kasih atas jasa mu..,

dedicated utk my old thermopot...
umurmu telah mencecah 5 thn....
dpt pun sempena hari keluarga opis Pku thn 2007 di Tiara Beach Resort PD..

tahap kesihatan mu merundum disedari hari sabtu lepas...
bila mana sekitar badan mu berada digenangi air...
tuan mu ini mengelap dgn penuh dedikasi....
"owh..mungkin sbb terlebih penuhkan air kot...."
kata hati tuan mu.....
esoknyer hari ahad... kejadian yg sama berlaku lg...
tuan mu lap lg....
skali hari isnin lepas....
air mu tumpah sgt byk menyebabkan tuan mu harus mengangkat mu
tujuan nak lap bwh badan mu...
skali angkat.... terus barai segalanyer....
sib baik air dlm badan mu masih bertakung dgn elok...
hanya badan luar je hancur bekecai....
jdnyer... sampai disitu saja jasa mu utk tuan mu ini....
terima kasih byk2 wahai thermopot....

tuan besar mu kesedihan....
dia terpaksa jerang air guna heater semua setiap kali nak bancuh air...
anak2 tuan mu terpaksa tunggu beberapa minit tiap kali mintak susu....
maklumla... kena jerang air bagai.. nak harapkan thermos... air xbape panas...
nmpknyer...hujung bln ni kena cr pengganti mu.,,
babai thermopot....
huhu....




mood: tensi... lepas 1...1... adeeeeh!

3 comments:

alin said...

laaaa.. maybe sebab dah lame sangat kot.. tu yg meragam.. pasni carik yg elok sikit la.. hehehehe..

adianiez AIDA said...

berbaloi la tu guna 5 tahun ekk :-)
tua dah pot tu hi h hi...

Iela Fazielah said...

alin.. Tulah..sbb lama sgt dah... Lg pun thermopot ni kan bdn dia dr luar mmg ada rasa suam panas... Lama2 bahagian plastik semua reput.,,

Related Posts with Thumbnails