Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tq untie Ayu for the b'day pressie...

salam....
n3 khas utk mummy ayu...
br ila berkesempatan nak buat n3...
sebenarnyer tunggu ms yg seswai nak pakaikan budak ber3 tu hadiah ayu..
tp msh lom pakai lg..
jd..dr tunggu tp xpakai2..last2 kang ada gak yg xterpublish ni...hihi

nak jd certia... ila sudah terbagi alamat rmh...
sepatutnye alamat opis..
so..posmen hntr brg tp xde org kat rmh..
kenala ke pos seri kembgnan collect hadiah..
risau betul ayu... ayu pm byk kali tanya brg dah smapai ke blm...
sory ye ayu


lepas amik dr pej pos..
iniilah barangnyer

lepas bukak....
hadiah utk ketiga2 budak tu n utk ai pun ada...
sukanyer... tq mummy ayu!

apa yg penting... hadiah utk ai..
3 bijik FM ok
1 FM KL, 1 PENANG & 1 badge blog Mummy-Ayu

n..ilah hadiah utk ketiga anak ila...
bj tidur yg sedondon.

thanks 4 the pressie ayu...
sgt best! ila suka sgt...
yg penting.. utk ila tu lg best...


3 comments:

mummy_ayu said...

sama2..baju tido tu ok tak? besar sgt ker? Ayu saja amik saiz besar skt...sbb selesa & leh tahan lama sikit..
harap suka yer..

Iela Fazielah said...

Ila suka je....mcm syfqah nice saiz dia..tp irfan n imran sgt besar... Kena tunggu sikit la kalau nak pakai...

mama lieyna said...

Comel2 belaka..:-) waah fm 3 skali, best2x ..

Related Posts with Thumbnails