Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cuti sekolah ke Aquaria

hoho... dah abis seminggu sekolah minggu ni baru done nak cerita kisah cuti sekolah minggu lepas
apakehal>>>?? well...i'm bz ok...
ni pun curi ms jap b4 balik taip n3...
esok dah cuti balik kan... selamat berhujung minggu semua uolls...

just simple n3 kisah ke aquaria..
penghujung cuti... bwk anak jln2..
@least ada gak aktiviti utk diaorg kan..
hari jumaat sehari sebelum ke aquaria jln2 naik train kan..
leh baca kat sini

ni ke aquaria parking kat KLCC...
aku byk kali masuk web aquaria ni... tgk harga tiket bagai..
tp mcm mana aku leh xperasan aquaria bukak jam10.30am??
kami seawal jam 8pg dah kuar rmh...
sarapan kat kedai mamak Azward dulu... jam 9.15am dah smapai dpn aquaria..
rupanyer bukak lagi sejam... sabar jelah..
ni b4 parking hubby tanya...parking KLCC murah x??
aku ckp..last aku bc... dia tulis maximum caj Rm9 je...
so... tu yg parking kat KLCC...

kakak... tolong tolak adik..bagus kaka

mama jln kat blkg skali smbil snap gmbar sana sini

sedang beratur.. tuan tanah nak bergmbar gak...



jam 10.10 kami dah terpacak depan aquaria balik...
 beratur tunggu nak bl tiket....
eceli ni 2nd time aku masuk aquaria ni...
so... xde la jakun sgt... yg 1st time irfan n imran la..
tp imran tau apa kan..umor br setahun... kalau ifran mmg teruja la
tp irfan takut kat serangga...lebah ke..katak ke...cicak ke..
tgk jauh2 je dia..
hai la abg.... org lelaki mana leh takut...

suka aku dgn gmbar ni..tp snap pakai tab gmbar x cantik sgt...

tgk.. irfan xlayan pun snap gmbar...imran pun sama..
teruja tgk ikan

ni kat terowong tu...
tp jgn tertipu...
ni gmbar kat luar pintu masuk aquaria sbenarnyer...
mcm wallphoto la.. utk org snap gmbar... nampak real kan...

eceli byk lagi gmbar..tp dlm kamera..
aku xdann nak transfer..
nnt sempat aku update n3 ni lgi je..
semua gmbar kat sini adalah dr tap...

siapla berhenti kejap menyusukan imran...
lepak dgn cermin beso yg leh nampak aquarium ikan besar...
dlm 2jam gak la round2 dlm ni...
last skali..bl la sebijik FM sbgai cendera hati...

kami keluar dr Aquaria jam 12.30 tghari..
terus shoot lunch kat Chilli's...
sekali celebrate utk 8tahun anniversary...
nnt kisah mkn2 kat chilli's next n3 ok..
aku suka chillis sbb ni 1st time gak mkn kat sini...
oh ye...
nak jadi certia terkelakar la aku rasa pasal parking sebenarnyer..
rupanyer KLCC dah naik harga parking..
kitaorg dok kat KLCC dalam 6jam ok..
skali nak byr parking... menjerit hubby tgk total kena byr RM25ok!
haha.. leh bl popcorn gerret lg 1 pek...
lepas ni tobat.... parking tepi masjid KLCC je...muahaha..daa



2 comments:

Nad MamaZN said...

Bestnyebg aquaria :)
Kak ilah cantik pakai kaler biru tu
Nampak ceria :)

adianiez AIDA said...

memang ilah, parking dia giler mahal.
pernah dulu kala, aida masuk parking and parking penuh. keluar la. RM5 kena byr !!! masuk tak lebih 15 minit pun!!! cekik darah!!!

Related Posts with Thumbnails