Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

my bam bam

sory.... xdpt nak story-mory mcm2 kat korang..
aku agak bz.... 
dlm hati mengharapkan kebizian naik turun tangga bagai ni...
plus puasa dpt la mengurangkan berat badan ni..muahaha...

ok... nak kongsi sekeping dua gmbar...
gmbr 1 si dobot imran
xpadan dgn kecik... umor br setahun jagung nak naik beskal beso
beskal roda 3 dah jarang sgt nak naik dah..
basikal lama abg irfan skrg yg diminatinyer..

nak mkn pun nak disuap sambil dia naik beskal..
hamboi adik...
layankan jelah...

skrg ni imran ada mslah ruam yg sgt kronik...
so..dia byk berlengging xpakai bj..
sbb kejap2 kasi mandi sama ini budak..
habis calar balar badan dia sbb dia garu kaw2 punyer
ciam anak mama...xbape kacak da...

hi semua...

ok..tu je nak citer...
nak smbung buat keje...daaaaa



3 comments:

Nad MamaZN said...

Imran muat lagi pakai cd?
Nayli tak muat dah huhu
Kalu muat pun mesti merah tang peha dia

mummy_ayu said...

bam bam nye dia...kejab jer dah setahun kan?

Iela Fazielah said...

Nad: muat lg... setting button 3 lom bukak lagi... cuma dia sgt byk kencing skrg... so....kena byk kali tukar cd.. 2 hari sekali kena basuh sbb cd byk giler

Related Posts with Thumbnails