Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

CARBOOT SALE UPM

tghari smlm.. ke bank...
skali nak blk ke opis lalu tepi dewan..
ada car boot sale rupanyer..
singgah lah sat...
best tgk..
so...xketinggalan jln2 cuci mata...

aku berkenan kat peplum utk budak2 ni...

tp bila dtg...tokey jual bj peplum ni xde...
gi toilet katanyer,.,,,
aku siapla rond semua stall..
dtg blk..tokey xmai2 lg.. kata jiran dia...
tokey berak keras kot...sabar jelah...
so...xla bl bj nyer... 



baju budak cantik2

 stall tudung jgn cerita la...melambak2...
see....


tp ape yg aku beli???
punyerlah tawaf semua tempat...
semua benda aku pegang n test...
akhirnyer... inilah yg kubeli...

CD lagu raya je... muahaha...
penting ni..nak blk kmpg.. layan lagu raya..brlah feel raya....
ni xyah tunggu raya...
blk keje je terus pasang lagu raya...
pergi keje pg tad pun sama...semangat nak raya weh!!!


3 comments:

mama lieyna said...

Waaah rambanh mata dibuatnya, sampai susahnya tak jadi beli apa2 ye..ihiks..

Eina dh pening dgr lagu rya, kt opis 8jam lagu raya terpasang..hee

mama lieyna said...

*rambang
*sudahnya

Spelling error je..huu

Zaila Mohamad said...

hahaha CD juga yang dibelinya..aku pon macam nak cari CD Upin Ipin ke CD raya ke sebab nak pasang dalam kereta nanti nak balik raya, baru anak-anak tak membosan dalam kereta, al maklumler pengalaman balik kampung selalunya 12 jam..huhu

Related Posts with Thumbnails