Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

majlis hari raya sekolah dan taska

since hari isnin hari tu..
bila cikgu sekolah n taska ckp ada majlis hari raya...
dua org budak yg bernama Irfan & syafiqah adalah org paling teruja...
paling sgt2 teruja adalah si Irfan..
tiap2 hari nak gi sekolah asyik sebut..
"mama..... abg kena pakai bj raya..bkn bj sekolah....nanti abg sorang je kat sekolah pakai bj sekolah oren ni....kwn2 abg semua pakai baju raya..."
sbb tiap2 hari dia ingat hari tu adalah hari jumaat hari raya...

alahai anak2 mama...
syafiqha pulak siap dah pesan, nak pakai bj kurung yg mana...
nak matching dgn tudung yg mana w/pun sbnarnyer xmatching pun tudung tu...
tp dia kata tudung tu sedap... ok la kakak...
then....siap remindkan mama...jgn lupa bw makanan nanti...

aku ni dok la pikir nak masakkan ape??
nak beli apa???
plan asal aku ingat nak masak nugget je..
tp bila blk keje smlm..serius aku malas giler nak singgah kedai..
pastu dok pikir masak jelah meehoon goreng nnt...
sbb sabtu lepas dah penuhkan stok mknn kan.. leh la masak..

so...pg td bgn jam 4 pagi semata2 nak msk meehoon goreng utk syfqah..
tepat jam 5 siap...wallah!!!

sebekas utk syfqah...
sedikit utk mama bwk gi opis utk b/fast pg ni

n...
their photo with bj raya...
dah besar dah anak mama dedua..
muka gembira sgt...

tak lupa...
adik imran pun nak bergambar jugak

peace yo!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails