Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

menziarahi arwah Afrina batrisyia Iman- Al fatihah

lama mama x ziarah arwah anak mama ni...
mama minta maaf sayang...
tp mama xpernah lupa pada sayang...
setiap hari mama sedekahkan Al-Fatihah utk sayang..
setiap hari mama terkenangkan sayang...
mama pandang muka abg Irfan... mama bayangkan sayang berdiri sebelah abg...

"sesungguhnya Ya Allah...aku redha dgn qada' dan qadar Mu...
Kau pinjamkan aku bahagia mengandungkan dia...
Kau pinjamkan aku bahagia dapat melahirkannya...
Kau pinjamkan aku bahagia dapat menatap wajahnyer dan memeluknyer semasa bernyawa walaupun sekejap cuma....
Kau tempatkan lah anak ku dikalangan orang2 yang beriman...amin..."


sabtu lepas... pagi2 jam 8am aku ke tanah perkuburan UPM...
dgn kakak Syafiqah dan abang Irfan arwah, kami dtg melawat kubur arwah..
kata kakak opis aku, bln ramadhan ni kwsn kubur ramai org dtg lawat...
lagipun dah lama xdpt lawat...betul2 setahun sekali...
seronok dpt lawat kubur arwah.. dpt pegang nisan pun rasa bahagia dah..
mmg tiap2 hari lalu dgn kwsn perkuburan UPM ni...tp xsinggah..
ye la... lalu pun dah ptg jam 6pm...rasa seram tu mmg la ada...
ni bln ramadan... xla rasa takut sgt sbb ramai org lawat pun kan...
insyaallah... sehari sblm raya kami dah di rawang rmh kakak berkumpul di sana tahun ni
pagi raya mmmg xsinggahla....
raya kedua insyaallah... lepas tu papa dah naik offshore balik raya ke3


kubur arwah

me....

irfan 

lepas bc yasin...kami tuang air n bersihkan kubur...
miss her 

2 comments:

mamaqari said...

Alfatihah buat arwah Afrina..

mummy_ayu said...

Al Fatihah..

Related Posts with Thumbnails