Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kisah mkn2 n bday blated dinner

owhho...bila tgk side bar...
aku br buat 16 en3 utk bulan ni...
bila tgk kalender.. harini dah 29 Okt..
eh..nak abis bulan dah....
konon lepas ni target nak pastikan at least 1 hari 1 n3..
dpt 1 hari 1n3..1 hari 3 n3 pun boleh..
janji mesti dptkan 30 n3 sebulan..
bkn main target aku..

so.. nak citer gak..
n3 lama yg terpendam..
byk aku ckp nak citer tp xciter..
xdann nak taip la...
kekadang... masa ada.. tp xde idea..
gmabr ada... tp tak tau nak stat dr mana..
so..
nak citer kisah belated bday...
claim dr hubby yg br balik dr OS awal bln 10 haritu..
dia bwk gi Alamanda..
kasi bday present... dgn aku yg poyo desak dia nak pandora gak..
dia blkan...tq hubby...
patut mintak emas katanyer.. kot sesak leh jual..
ni mintak pandora.... jual pun xlaku...
err yeke???? pandora xlaku ea???
haha... aku xpedulik...kalau dah kenan...ckp pe pun aku xlayan..
hihi...

then...dia blnja kami mkn kat TGI Friday...
kali ke2 mkn kat TGI... tp kali pertama mkn kat TGI Alamanda...
agak hampa sbb TGI Alamanda br je dibukak..
boleh dia kata diaorg xprepare short rib kat situ..
kecewa n hampa hubby...
so..kami org layan steak je...

mkn dgn aman sbb imran tido dgn lena sepanjang sejam kami mkn...
dan..
inilah menu yg diorder..

air aku..
ape ntah aku ordeer...xingat dah..haha

irfan dgn spegeti..kids menu...
mmg fail... sbb kering... mmg pizza hut punyer spegeti alfredo je bebudak ni nak mkn

my menu 


hubby menu...gambar gegar


me.. the bday garl


the tokey yg belanja

si kakak yg manja dgn hadiah mama

n lastly...
pekena deesrt..
wajib.. 


abis mkn bersandar kekenyangan...
ms ni dah jam 10.20pm...
sekali...kena panjat tangga eskelator masa nak blk tu..
habis semua makanan hadam dgn baiknyer..haha

tq my hubby...hadiah thn ni sgt2 berharga...
mkn pun sgt2 best.... janji dia beringat hari2 penting kita kan...
daa

6 comments:

syawalsimpsons said...

seronoknya makan2 kat TGI ni

- dieyana - said...

seronoknye mkn2 di hari lahir...dpt adiah..;-))

tak prnh rasa tgi ni...

Zaila Mohamad said...

happy belated birthday!! bestnya dapat pakai Pandora :)

mama lieyna said...

Happy belated besday..syok la diraikan :-)

Petak Bunga said...

happy belated birthday

Farah Izza Shafik said...

heppi belated birthday beautiful sis.. pandora la da bomm ya x? anyway, hope that your life will be filled with more happiness :) insyallah..

Related Posts with Thumbnails