Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

happy bday to my love Don Damien

salam khamis uolls...
i'm bz sgt hari...
dah boleh pulak terlupa dgn hari penting ni..
my husband bday ok...
yg ke 34thn....
mentang2 smlm cuti dah celebrate bday in advance...
xde pe pun...belanja mkn je...
thn ni xde pe nak bg hubby...
byk permintaan mamat ni...
kejap nak spek OKLEY, kejap nak jam,
kejap nak brg pancing..kejap nak boat mancing sebijik..
kejap nak minyak wangi....
eh...mcm xmampu nak bg je... 
gaji dia 8kali gnda gaji kita...
mana la mampu nak bl brg mahal2 ni...
mampus ada pulak nnt kang....haha

sory syg... nnt sy pikirkan nak bg mana ye..
kata dgn seikhlas hatikan....haha....
xdpt mahal...yg murah pun ok kan???
yg xmasuk dlm list boleh x???
awak syg saya kan???
hihi

ok... nnt kita citer pasal mkn2 ye..
yg penting nak wish dulu...


kejap je ms berlalu...
tp xpe...umur itu angka sahaja...
yg penting apa yg kita dah buat sepanjang 34 thn hidup...kan
moga awak dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki

 tak pandai la nak tulis panjang2...
tp sy sentiasa mendoakan kesihatan yg terbaik utk awak....
sy sayang awk...
n lastly.... nak ucap TAHNIAH..
dah masuk umur baru....keje pun dah bertambah maju....
sayang awak ketat2....
da...

3 comments:

mummy_ayu said...

happy birthday to ur hubby!!!

Iela Fazielah said...

tq ayu

syawalsimpsons said...

happy birthday untuk husband kakak

Related Posts with Thumbnails