Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hari terakhir irfan di Sinar Bistari Ceria

alahai...sian irfan...
harini hari terakhir irfan kat SBC...
lepas ni tukar ke little caliph...
ikut hati nak ke Genius Aulad.. tp GA kat sini sgt mahal...
mahal bila campur kos transit & tranport..
pastu dgn masa hntar pun kena jam 8pg keatas...
mana de org leh hntar selambat mcm tu...
tu yg amik Little caliph....

ok.. harini ada aktiviti ke Aeon Ekuin...
cikgu2 SBC bawak anak2 4-6 thn berhibur di Kidz Zone Aeon
setiap org kena byr Rm20...utk entrance fee n mkn...
tghari tadi cikgu Asiah kongsi gmbar2 anak2 main kat kidz zone tu...
alhamdulillah... tgk irfan gembira...
kenangan terakhir dia tu....
pastu diakhiri dgn mkn2 di KFC...
layan gmbar...

ms baru sampai

beratur semua nak msk dlm tempat mainan


bila dah masuk...semau berlari dgn sukaria




lastly..mkn KFC





tq cikgu Asiah & cikgu2 yg lain...
irfan keluar tp syafqah dan imran masih lagi setia di SBC...
pusing mana2 pun..nnt cuti sekolah dan bila masuk sekolah kebangsaan nnt...
SBC jugak tempat yg dituju

1 comment:

- dieyana - said...

ooo..pergi little caliph eh...

Related Posts with Thumbnails