Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

bisness TUPPERWARE kecil-kecilan.. jom beli !

salam khamis uolls....sory xbersiaran lansung semlm...

agak bizi....

ok.....
hari ni aku nak war-warkan malahan memaklumkan pada semua rakan bloger di luar sana...
rakan-rakan opis, jiran tetangga, mahupun semua di luar sana...

dengan ini aku memaklumkan yang aku telah membuka 1 blog utk penjualan tupperware secara umumnyer...
err dulu jual just passing2 katalog n order gitew2 je....hihi


ini bermakna aku korang2 yg ingin menambah koleksi atau pun yg baru nak berjinak2 dgn tupperware....moh beli dgn aku ye...

utk semua follower tegar mahupun xtegar blog mamailahfazilah.... aku bg diskaun 10% utk pembelian pertama tupperware dari aku..... lepas tu aku boleh bagi special price utk pembelian selajutnye...hanya utk korang.... PM je aku

pada yg baru nak berjinak or yg nak jadi dealer pun amatlah dialu-alukan,.... lg untung korang daftar sebagai dealer sbb korang boleh bl tupperware dgn harga yg murah (harga dealer).  Utk maklumat lanjut boleh emel aku direct ke ilahfazilah@gmail.com or PM aku di FB ye....

barang boleh dipos atau COD terpulang pd korang yg dok dekat2 dgn area seri kembaNgan n putrajaya ok.....lets check out katalog tAmbahan sempena thn br cina di blog



5 comments:

mummy_ayu said...

wah..semoga success!! nak gie jengah jugak.. :-)

Iela Fazielah said...

amin.. mudah-mudahan success.... jengah jgn xjengah ayu... ila bg diskaun utk ayu ye...

syawalsimpsons said...

moga rezeki melimpah ruah

NzA said...

Tahniah...jap lg nk terjah.

Alyyani Anuar said...

followed!

Related Posts with Thumbnails