Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

coklat hello kitty

ada org tanya...
mcm mana aku buat coklat hello kitty...
ada simple je..
janji ada bekas dia...
eceli, ni 1st time aku buat coklat berkaler2...
selalu buat coklat dark choclate je,...
ni nak la mencuba...
jenuh google n tgk youtube cara nak buat coklat hello kitty
jenuh jugak nak cari botol picit supaya senang nak picit coklat ka part kecik2 n sikit2 tu...

ok... ni rupa mould utk coklat hello kitty
botol picit tu aku jumpa kat kedai bakery area rmh..
sib baik... mahal gak botol tu, sebijik kat rm3

Owhye.. coklat aku pakai Berryls ye...
harus yg terbaik quality dia


lepas siap...
aku xbuat pun hidung kaler kuning...
lupa nak bl pewarna kuning...

patu masukkan dlm bekas n ikat riben.. 

haritu aku ada asistant tlg ikat riben bagai...
kalau x..bengkok badan ni buat keje sorang2...
tq to my lovely sista Nuyun....hihi
tp yg nyata...
ai lom pro lg... kena byk kali buat baru leh terror..
pas ni ada sesapa nak tmepah coklat...
mai habaq no... aku leh amik order ok....daa

itulah kisahnyer...

5 comments:

syawalsimpsons said...

seronok kalo buat DIY sendiri untuk majlis kiter kan kakak

Iela Fazielah said...

betul tu.... puashati sbb murah n menepati apa yg kita nak

- dieyana - said...

Wah gigih ya.bagus la iela...jimat pun jimat ek....

lovely said...

comelnya.. mesti budak-budak suka.

mummy_ayu said...

cute!!!

Related Posts with Thumbnails