Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

dah jumpa spare part mangkuk/lid corningware

aritu gi jenjalan kat alamanda..
saje masuk parkson...
sbb teringat kat parkson byk sikit pilihan kalau teringin nak bl set pyrex, corelle n corningware.
n aku mcm pernah nmpak byk spare part mangkuk/lid  CW kat situ...
so...ushar la harga lid kaca CW aku yg pecah aritu...

utk lid saiz sedang harga dia Rm42 sebijik dan saiz besar RM45sebijik


saiz paling kecik harga dia RM40


masa tgk aritu ada sale dlm 20% ..
tp xbeli la... 

just survey harga..
lg pun mangkuk caserole corning ware tu dtg dgn plastic lid...
boleh pakai jugak nnt...
lg pun aku jarang2 guna set caserole tu kecuali aku msk sarapan pg mcm nasi goreng or meehoon goreng br pakai..
sbb biasanyer msk sarapan selalu xabis..
nnt anak nak repeat mkn leh terus msk mirovawe utk reheat..
aku kureng sikit guna tudung saji ni..xcun rasanyer...
hihi...ok dah...


2 comments:

Jueliza Jamani said...

yang jenis bulat ada tak??

Iela Fazielah said...

rasanyer ada jual jual jugak.. cer gi servey

Related Posts with Thumbnails