Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

repeat masak trifle n choc moist kek

haritu ms bday party buat trifle puding...
tp tau la kan...bila kita penat...
yg kita masak kompom xmkn...
so..sabtu lepas nak lepaskan gian..
masak lg trifle puding tu..
lg pun ada baki cocktail aritu sbb buat pun xbyk bekas...
puas mkn trifle tu..
cuma kali ni buat dlm bekas dadih yg kecik tu je...



kemudian...
ahad pulak masak choc moise kek...
ni pun pasal mkn xpuas n syfqah dok sibuk nak mkn kek ni..
gi petronas...ada jual kan./.sebijik RM5..
aku ckp kat dia" mama pun leh msk utk kakak...nnt mama masak"
pelagi...dituntutla janji2 mama dia...
tepung kek ada lg..aritu mmg bl spare...
pelagi..
masak la...
dpt 3 bekas dan 4 bekas kecik...
siap buat choc granagh dia lg...



aku mskkan half je bekas..
tp bila dah masak...
dia kembang gebu giler...
siap terlebih masak..abis kembang2 n merekah kek dia...
xpela... nak mkn sendiri pun kan...

gamabr??? lupa snap...
kira cmani la jugak

pinjam gmbar dr. http://myzajresepi.blogspot.com/2013/08/chocolate-moist-cake-cupcakes.html

siap bwk gi opis la sebekas jamu mkn ramai2...
ok...daa

4 comments:

Nad MamaZN said...

beso gak bekas kukus akak...saya punya muat bekas plastik petak tu 1 je.. tu malas nak buat hihihi..alasan ;p

Iela Fazielah said...

Nad: bekas kukus tu mak mertua tinggalkan ms dok rmh lama.... akak tlg gunakan je sbb dah ada... kalau ikut akak..nak bl yg cung punyer jenama zebra ke... tp dah jarang guna...rugilak nak bl baru...bekas kukus ni leh masuk 25biji cupcakes sekali gus tau....besor kan>>

yune said...

kak ila..apa cite diet atkins?tertunggu2 resepi baru..ada progress x?hehehehehe

Iela Fazielah said...

yune: hihi... resepi byk tp malas nak update.. tentang diet... akak on off.. tp nnt aku up 1 n3 ye..kiki..

Related Posts with Thumbnails