Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

IMRAN dan aktiviti taska

comel betul tgk imran bercucuk tanam dgn kwn2 taska dia.
hari ke 3 4 dok di taska umor 2-4 thn....
byk aktiviti dia dpt buat 
disamping dah boleh ckp 2 ayat dlm satu masa..
good imran...

tgk aktviti imran menanam sayuran dgn kawan2...

Tajuk: role play 
Main peranan
Kali ini cikgu memilih tajuk berkebun. Diberi peluang mereka memetik buah,mengumpul hasil,dan menjual pada pelanggan, menanam lobak,sawi dan menjual ikan.



imran tanam sayur bayam...

imran tgk kwn tanam carot

imran pulak tanam karot

alahai comel je imran cucuk karot tu


semua org tunggu kebun sayur membesar n masak..

dah petik masa utk jual sayur
alala.... comel..aktiviti urusniaga sedang berlansung

ikan pun ada


kiutkan??


imran masih blm beli baju seragam dia..
next week kot...
tunggu papa kasi duit...
suka dgn SBC sekarng...
byk aktiviti yg dilakukan skrg...
yuran pun berpadanan...
utk anak2 umur 2-3 thn RM280 sahaja sebulan...
tq cikgu asiah n semua cikgu2 SBC,...
u all the best!


2 comments:

mamaarifakeem said...

Bagusnya..pendedahan awai...
Best kan... setakad duk umah org, takde pelajaran macam ni, bljr bergaul jerlah.. herm.. baguslah! Hargapun sgt2 berpatutan..

- dieyana - said...

kiutnya budak2 nih

Related Posts with Thumbnails