Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan n keletahnyer

ni kerja si irfan setiap pagi...
while papa dia mandi
dia kan cepat2 amik h/p papa n masuk bawah katil utk main h/p...
ms ni aku tgh bersiap... biasalakan..mama bersolek..
kat 15-20 minit tu standart..




galit ko dia main games...
aku snap gmbar pun dia buat derk..
abaikan habuk bedak...
tiap2 hari sapu ni..tp tulah...
lepas mandi n pakai baju... 
penuh balik lantai dgn debu bedak...


FYI..aku n suami xberi lansung gadget mcm tab or h/p pada anak utk main..
nak tgk youtube apatah lagi...
dah byr astro mahal2...
gi tgk tv kat atas...
aku prefer dia tgk tv dr main games..
sbb xmau dia jd kebiasaan...
nnt gi rmh sedara mara or nenek... 
xmau bergaul tp sibuk nak main games..

anak korang mcm mana???

3 comments:

Nad MamaZN said...

btul ka cara akak tu.. mmg sepatutnya gitu la kan..kadang tu tgk kt kedai mkn, mak, bapak, anak masing2 ada gadget sendiri..langsung xbersembang depa ni, pelik btul..

kak, klu nak soping nnt bgtau ek, nak kirim, hehe

Iela Fazielah said...

nad... nak just pilih bj n bgtau akak... nnt akak pesan kat adik sbb akak sjrg jarang soping bj anak....

Farah Izza Shafik said...

serious ilah.. fara pun sama.. mmg anak2 jarang giler dpt pegang tab.. kaki tab nih maknyer jeh... wakaka

Related Posts with Thumbnails